خاکشیر یا کره زمین یکی از مواد غذایی پرمصرف در کشورهای آسیایی است که به دلیل مزه خوب، مقوی بودن و همچنین قیمت مناسب، از طرف مردم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. خاکشیر در واقع به مخلوطی از آرد برنج، آرد نخود، آرد ذرت و نمک اطلاق می‌شود و معمولاً در فرآورده‌های غذایی مختلف مانند پاستا، نان، بیسکوییت و ... به کار می‌رود. خاکشیر به عنوان یک منبع پروتئین نباتی، مقوی برای بدن و کمک به رشد و نمو بدن به ویژه کودکان و نوجوانان است. همچنین، خاکشیر حاوی ویتامین‌های گروه ب، مواد معدنی مانند آهن و کلسیم،

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت خاکشیر اعلا | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خاکشیر یا کره زمین یکی از مواد غذایی پرمصرف در کشورهای آسیایی است که به دلیل مزه خوب، مقوی بودن و همچنین قیمت مناسب، از طرف مردم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. خاکشیر در واقع به مخلوطی از آرد برنج، آرد نخود، آرد ذرت و نمک اطلاق می‌شود و معمولاً در فرآورده‌های غذایی مختلف مانند پاستا، نان، بیسکوییت و ... به کار می‌رود.  خاکشیر به عنوان یک منبع پروتئین نباتی، مقوی برای بدن و کمک به رشد و نمو بدن به ویژه کودکان و نوجوانان است. همچنین، خاکشیر حاوی ویتامین‌های گروه ب، مواد معدنی مانند آهن و کلسیم،

قیمت خاکشیر اعلا | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



از آنجايي كه خاكشير غني از پروتئين است، براي افرادي كه از گلوتن آلرژي دارند، مي‌تواند جايگزين مناسبي براي گندم باشد. همچنين، به دليل اينكه خاكشير قابل هضم است، براي افراد مبتلا به مشكلات گوارشي نيز مناسب است.

خاكشير همچنين داراي خواص ضد التهابي، ضد باكتري و آنتي‌اكسيداني است كه مي‌تواند به بهبود سلامتي بدن كمك كند. به همين دليل، خاكشير در طب سنتي آسيايي نيز به عنوان دارويي براي برخي از بيماري‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قيمت خاكشير اعلا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت خاكشير در بازار تهران-قيمت خاكشير پاك شده-قيمت خاكشير در عطاري-قيمت پودر خاكشير خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت خاكشير اعلا را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.

قيمت خاكشير اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت خاكشير اعلا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت خاكشير اعلا در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت خاكشير در بازار تهران-قيمت خاكشير پاك شده-قيمت خاكشير در عطاري-قيمت پودر خاكشير با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت خاكشير اعلا را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت خاكشير اعلا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت خاكشير اعلا و قيمت خاكشير در بازار تهران-قيمت خاكشير پاك شده-قيمت خاكشير در عطاري-قيمت پودر خاكشير كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت خاكشير اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خاكشير
خاكشير يكي از گياهان دارويي و خوراكي است كه مصرف بالايي دارد. اين گياه در طب سنتي نيز توصيه شده است. به همين دليل افراد زيادي تمايل دارند از اين گياه استفاده كنند.
در اين مطلب قصد داريم درباره خاكشير صحبت كنيم و همه اطلاعات لازم در مورد آن را در اختيار شما قرار دهيم، پس تا انتهاي مطلب با ما همراه باشيد.
اسم گياه خاكشير
خاكشير گياهي است كه در زبان عاميانه به آن خاكشي گفته مي‌شود. از ديگر نام‌هاي آن مي‌توان به شفترك نيز اشاره كرد.
خاكشير با نام علمي« Descurainia Sophia» شناخته مي‌شود و نام عمومي آن Flixweed است.
توضيح درباره گياه خاكشير
خاكشير گياهي از تيره‌ي شب‌بويان يك يا دو ساله است. اين گياه عموما در كوهستان‌ها و دشت‌ها رشد مي‌كند. اين گياه حاوي تخم‌هايي به رنگ‌هاي قهوه‌اي و قرمز است. اين تخم‌‌ها ريز و دراز هستند و نوع قرمز آن طعم نسبتا تلخي دارد.
اين گياه ساقه‌اي بلند دارد كه طول آن به يك متر نيز مي‌رسد. در بالاي گياه كركي به چشم نمي‌خورد، در حالي كه پايين ساقه خاكشير مقدار زيادي كرك دارد.
گياه خاكشير از قسمت بالايي ساقه انشعاباتي دارد و گل‌هايي به رنگ زرد روشن در آن ديده مي‌شوند. تخم‌هاي اين گياه طبع سردي دارند و به همين دليل بيشتر افراد در فصل تابستان از خاكشير استفاده مي‌كنند تا به گرمازدگي دچار نشوند. به همين شكل افرادي كه طبع سرد دارند نبايد در مصرفش زياده‌روي كنند.
با آن كه بسياري از افراد با شنيدن نام خاكشير به ياد گرماي تابستان و شربت خاكشير مي‌افتند، اما اين گياه فوق‌العاده، خواص زيادي دارد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به خواص دارويي بي‌نظير اشاره كرد. در ادامه آن‌ها را توضيح خواهيم داد.

قيمت خاكشير اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
فوايد گياه خاكشير
خاكشير و رفع تشنگي
بسياري از افراد در فصل تابستان احساس تشنگي بيشتري دارند. به همين دليل دنبال نوشيدني‌هايي هستند كه با خوردن آن بتوانند تشنگي خود را رفع كنند و كمتر تشنه شوند.
شربت خاكشير با آبليمو يكي از اين نوشيدني‌ها است. دانه‌هاي خاكشير با حبس كردن آب درون خود مي‌توانند آب مورد نياز بدن را به صورت كامل تامين كنند.
البته بايد دقت داشته باشيد كه نبايد به صورت افراطي از اين شربت استفاده كرد، زيرا شربت خاكشير حاوي شكر است و شكر نيز براي سلامتي بسيار ضرر دارد.
رفع يبوست
يبوست به اين دليل به وجود مي‌آيد كه حركات روده نامنظم مي‌شوند يا به صورت چشمگيري كاهش پيدا مي‌كنند. براي رفع يبوست مي‌توانيد از شربت خاكشير استفاده كنيد چون اين شربت خاصيت ملين دارد. براي تهيه اين شربت به منظور درمان يبوست كافي است دو قاشق غذاخوري خاكشير را درون يك ليوان آب گرم بريزيد و هم بزنيد. براي تاثير بيشتر بهتر است اين شربت را صبح و شب مصرف كنيد.
زنان بارداري كه در اين دوران دچار يبوست هستند نيز مي‌توانند براي درمان آن از خاكشير استفاده كنند. خاكشير در اواخر بارداري مي‌تواند با كمك به باز شدن دهانه، وضع حمل را آسان‌تر كند.
درمان كبد چرب
خاكشير ادرارآور است. وقتي دفع ادرار افزايش پيدا كند، سموم زياي از بدن دفع مي‌شود. در نتيجه كبد پاكسازي و كبد چرب نيز درمان خواهد شد. علاوه بر بهبود كبد چرب، با دفع چربي و سموم به مرور زمان وزن بدن نيز كاهش پيدا خواهد كرد. با توجه به حساس بودن موضوع كبد چرب توصيه مي‌كنيم با مشاوره آنلاين متخصصان داخلي پذيرش ۲۴ تماس بگيريد تا خودسرانه براي درمان اين بيماري اقدام نكنيد.
رفع جوش صورت
خاكشير خاصيتي دارد كه باعث سم‌زدايي پوست مي‌شود. وقتي اين اتفاق افتاد، رنگ پوست به مرور زمان روشن‌‌تر مي‌شود و لك‌هاي پوستي و جوش‌ها نيز از بين مي‌روند.
براي رفع جوش‌هاي صورت با خاكشير مي‌توانيد آن را با نصف فنجان عرق كاسني و نصف فنجان عرق شاه تره مخلوط كنيد. اين شربت را بايد به مدت ۳ هفته مصرف كرد تا به نتيجه دلخواه رسيد.

قيمت خاكشير اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
رفع شوره سر
خاكشير خاصيت ضد باكتريايي و ضد التهابي دارد. به همين دليل مي‌تواند در درمان شوره سر نيز موثر باشد. براي رفع اين مشكل بهتر است روزي ۲ تا ۳ ليوان از اين شربت ميل كنيد.
خاكشير و قواي جنسي
قواي جنسي در آقايان با مصرف خاكشير افزايش مي‌يابد. همچنين مي‌تواند براي درمان ناباروري در مردان نيز موثر باشد. اگر در اين زمينه سوالي داريد مي‌توانيد از خدمات شبانه‌روزي و آنلاين پذيرش ۲۴ استفاده كنيد. پزشكان در بخش‌هاي مشاوره آنلاين متخصصان طب سنتي و همچنين مشاوره آنلاين متخصصان اورولوژي و مردان همواره جوابگوي سوالات احتمالي شما و ارائه خدمات مشاوره هستند.
از ديگر خواص خاكشير مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.
زخم و جراحت را بهبود مي‌دهد
خاصيت تب‌بري دارد.
باعث دفع سنگ كليه مي‌شود.
در دفع انگل موثر است.
ويتامين C زيادي دارد.
در درمان مخملك و سرخك تاثير مي‌گذارد.
در درمان سرطان موثر است.
باعث رفع بوي بد دهان مي‌شود.
از ضمام خاكشير براي بهبود ورم‌هاي پستان استفاده مي‌كنند.
در درمان نقرس تاثير مي‌گذارد.
باعث بهبود گرفتگي صدا مي‌شود.

قيمت خاكشير اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
مضرات خاكشير
خاكشير به دليل طبع سردي كه دارد براي افرادي كه به روماتيسم و آرتوروز دچار هستند، مناسب نيست و بايد مصرفش را به حداقل ممكن برسانند، زيرا خاكشير مي‌تواند باعث افزايش درد در اين افراد شود.
با اين كه خاكشير در درمان يبوست موثر است، اما مصرف زياد آن نيز باعث افزايش يبوست مي‌شود. افزايش بيش از اندازه خاكشير خطر ابتلا به مگاكولون را افزايش مي‌‌دهد.
در اين بيماري روده منبسط مي‌شود و فرد قادر به دفع مدفوع و گازهاي روده نيست.
مصرف بيش از حد خاكشير در دوران شيردهي باعث نفخ و دل درد در نوزاد و مادر مي‌شود.
مصرف طولاني‌مدت خاكشير به دليل خاصيت مليني كه دارد فعاليت روده را كاهش مي‌دهد. در نتيجه روده‌ها بدون وجود يك ملين نمي‌توانند عمل دفع را انجام دهند.
خاكشير ورم و زخم معده را افزايش مي‌دهد.
مصرف خاكشير در برخي افراد منجر به سر درد مي‌شود. اين افراد اگر تمايل به مصرف خاكشير دارند، مي‌توانند آن را با كتيرا ميل كنند.
دانه‌هاي خاكشير بسيار ريز هستند و خاك و سنگ‌ريزه زيادي با آن مخلوط مي‌شود. به همين دليل در صورت شستشوي نامناسب و مصرف زياد آن، به مرور زمان به سنگ كليه دچار خواهيد شد.
طريقه مصرف خاكشير
مصرف اين گياه به روش‌هاي مختلف امكان‌پذير است.
خيساندن خاكشير در آب سرد به مدت چند ساعت و مصرف آن
خاكشير را در قوري بريزيد و اجازه دهيد به مدت ۱۰ دقيقه در آن بجوشد. بعد از ۱۰ دقيقه آن را درون ليواني بريزيد و اجازه دهيد خنك شود. هنگامي كه دم‌كرده خنك شد مي‌توانيد آن را مصرف كنيد.
استفاده از خاكشير به صورت ضماد. ابتدا خاكشير را بشوريد، سپس آن‌ها را بكوبيد. ضماد به دست آمده براي بهبود زخم و جراحت موثر است.

قيمت خاكشير اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت خاكشير اعلا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت خاكشير در بازار تهران-قيمت خاكشير پاك شده-قيمت خاكشير در عطاري-قيمت پودر خاكشير مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 8 بازدید دیروز 459 بازدید کل 586234

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .